27 Ocak 2012 Cuma

''sevmeliyiz birbirimizi.''
olabilir, ama zekasının vicdanı olmayan bireylere âşık olmaktan men etmek isterim türünüzü!
ben kimim ki? Ben de vicdanı olan bir türüm sadece, yasaklayacak kadar iyi tanımış, sizi.

girdabın meyhanesi, meyhanenin girdabıyım: sikimde mi Dünya!
derim seninle mi uğraşacağım geç yaşımın hükmünde?!
-'genç yaşında Allah illallah diye böğüren sen değil miydin ey İsrafil in üfleme miktarına yobazlanmış Azrail mecmuası, muamma döküntüsü?!'
ah, ademzat!..

'Ben en yüceyim-Ben bildiğin herkesten temizim' diyenlere saygımı yitirdim fakat.,
'Ben ezerim, ben yaratmış olanım, benim sizin üzerinizde hakkım var' yahut 'beni diğerleri gibi görme' diyenlere yan çizdim sevgili!
ister kapıdan girişinle anla, ister hayatını bana uydurmak zorunda kal...
sana sözüm; bir beni gördüm ki... ayvayı yedin!
'küfürbazlık!'...
aman Tanrım! o ne! ne diyor bu çark!
EYVAH!
halledin şu ucubeyi!
Ey sevgili Tanrıları...
vay orospum, sen kendine bakarak yaratmamış mıydın bunları?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder